
Valio
"Yhteistyö on ollut erityisen monipuolista, sillä Valion monipuolisen tuotekategorian ansiosta Content Cornerin laajaa vaikuttajaverkostoa on voitu hyödyntää poikkeuksellisen kattavasti."
"Tekemisen ytimessä on ollut ilmiöiden sekä yhteisöllisyyden kokemuksen luominen, joten kampanjoita on toteutettu luovasti boksin ulkopuolelta ajatellen ja vaikuttajien persoonallisuus huomioiden.
Vaikuttajamarkkinoinnissa onnistumisen avain on siinä, että valitsee oikeita ihmisiä ympärilleen. Tässä talossa ja tässä tiimissä on oikeita ihmisiä oikealta ja vasemmalta. Content Cornerin kanssa tulee kuulluksi, saa sitä mitä pyytää ja todennäköisesti vielä vähän enemmän.”
Essi Bly, Valio
​
​
Valion kanssa huomionarvoista on se, että konsepteja ja erilaisia tuotteita on lukuisia. Kun tuotekategoriat eroavat toisistaan mutta kattobrändi on sama, on tärkeää säilyttää kampanjoissa jotain samaa ja yhtenäinen tunnelma mutta silti toisistaan erottuvat konseptit. Monipuolisen vaikuttajaverkoston ja Content Cornerin projektinjohdon ansiosta siinä on onnistuttu.

Content Corner on ollut mukana rakentamassa kampanjoita muun muassa Koskenlaskijalle, Onni puurolle, Gefilukselle ja Valio crème fraîchelle. Jokaiseen kampanjaan on valittu tarkoin sopiva vaikuttaja ja luotu innostava sekä uniikki toteutustapa vaikuttajan persoonallisuus huomioiden. Näin lopputulos on aina aito, inspiroiva ja tavoiteltua kohderyhmää puhutteleva. ​​
Useita konsepteja, työkaluna yhteisöllisyys
​​
Yhteistyössä Content Corner ja Valio ovat halunneet luoda ainutlaatuista yhteisöllisyyden tunnetta ja kasvattaa tuotteiden tunnettuutta. Siksi vaikuttajayhteistöihin on luotu persoonallisia ja erottuvia toteuttamismuotoja. Yhteistyö on jatkunut vuodesta 2022 asti, ja kumppanuuden aikana on onnistuttu ideoimaan monia ilmiöksi asti kasvaneita kampanjoita.

Esimerkkeinä monipuolisista toteutuksista Content Cornerin tiimi kutsui äitejä lapsineen herkuttelemaan ja tutustumaan toisiinsa yhdessä vaikuttaja Jonna Luukon kanssa, pakkasi eväät retkelle vaikuttaja Tomas Grekovin kanssa ja kannusti kiinnittämään huomiota hyvinvointiin vaikuttaja Hanna Angelvuon inspiroimana. Lisäksi Content Cornerin ja Valion yhteistyössä on luotu lukuisia rakastettuja ja ilmiöksi asti kokattuja reseptejä.

“On rikkaus ja suuri etu, että Content Cornerin vaikuttajaverkostoon kuuluu niin monta persoonallista tekijää. Siksi voimme olla varmoja, että ideoita ja uniikkeja lähestymisiä kampanjoihin riittää nyt ja tulevaisuudessa.”
Jessica Rantala, Content Corner

Ota yhteyttä
Ota yhteyttä, niin suunnittelemme yrityksellesi
aidosti vaikuttavan kokonaisuuden.