Stadium Finland

CONTENT CORNER X STADIUM -HYVINVOINTIHAASTE LIIKUTTI SEURAAJIA SYKSYN HARMAUDESSA

"Content Cornerin kanssa oli mukavaa ja mutkatonta tehdä tätä kampanjaa. Kuulin pelkkää positiivista palautetta kampanjasta ja se oli lukujenkin perusteella erittäin onnistunut (engagement ratet olivat erinonomaiset)."

Sanna Kankainen, Social Media Producer, Stadium Finland

Content Corner x Stadium -hyvinvointihaasteen inspiraatio kumpusi toimistoporukan omista torstaitreeneistä. Liikunnan ilosanomaa haluttiin lähteä levittämään seuraajillekin ja yhteistyökumppaniksi saatiin Stadium. Syntyi hyvinvointihaaste, jonka avulla haluttiin lempeällä tavalla kannustaa seuraajia liikkumaan omien kiinnostuksenkohteiden ja voimavarojen mukaan joka päivä, edes 10 minuutin ajan.

Stadium-9.jpg

Stadium oli täydellinen yhteistyökumppani haasteeseen siksi, että heidän missiona on kannustaa ja inspiroida aktiiviseen elämään, mutta myös laajan tuotevalikoiman ansiosta. Kampanjan edetessä Stadiumin tuotteita tuotiin esille monipuolisesti niin lenkkipoluilla, salilla kuin kotitreeneissäkin. Kampanjassa oli myös osallistava osuus arvonnan muodossa, jonka myötä kaksi seuraajaa pääsi mukaan Stadiumille valitsemaan omat varusteensa syksyn urheiluihin. Lisäksi seuraajat pääsivät osallistumaan Content Cornerin torstaitreeneihin.

Vaikka Content Corner tekee laajasti yhteistyötä monien vaikuttajaverkostonsa vaikuttajien kanssa, tähän kampanjaan oli tärkeää valita vaikuttajat Content Cornerin sisältä, sillä kampanja perustui vahvasti Content Cornerin yhteisiin torstaitreeneihin. Kampanjaan valittiin Content Cornerin sisältä kahdeksan mahdollisimman erilaista ja eri elämäntilanteissa olevaa vaikuttajaa, joiden urheilutottumukset myös näyttivät erilaiselta. Siinä missä toinen harrasti rauhallista raskausjoogaa, toinen hikoili kovassa kuntosalitreenissä. Lisäksi mukana oli Content Cornerin oma valmentaja Veera Mertsola tuomassa asiantuntijan näkökulman kampanjaan.

Stadium-15(1).jpg

KATTAVUUS

132 140

NÄYTTÖKERTAA
FEED/STORY

163 857 / 173 277

Engagement Rate

7,74%

TYKKÄYSTÄ

10 222

SWIPE-LINKIN KLIKKAUSTA

3133

Stadium-4.jpg
Vaikuttajat ja kampanjan sisällöt

Kriselda Mustonen, Julia Toivola, Sara Vanninen, Linda Ekroth, Petra Wetternranta, Carita von Rutenhjelm, Mona Visuri, Annika Ollila ja Veera Mertsola

  • vaikuttajien monipuoliset kampanjasisällöt omissa kanavissa

  • somearvonta Content Cornerin kanavassa

  • vaikuttajatapahtuma Stadiumin myymälässä

  • yhteiset torstaitreenit arvonnan voittajien kanssa

  • Content Corner x Stadium -kampanjasivusto

  • Content Cornerin oma valmentaja mukana haasteessa

  • Content Cornerin some repostauksien kanavana