Vaikuttajalähtöisyys on yksi Content Cornerin tärkeimmistä arvoista. Tapamme toimia on saanut kiitosta myös vaikuttajaverkostoltamme.




Vuoden 2022 ensimmäinen puolikas oli vaikuttajamarkkinointitoimisto Content Cornerille kaikessa vauhdikkuudessaan menestyksekäs. Vuosi on tuonut tullessaan paljon onnistuneita kampanjoita, kehitystyötä ja hyvää kasvua. CC noteerattiin kevään aikana myös markkinointi- ja vaikuttaja-alojen tärkeimmissä gaaloissa ehdokkuuksilla ja palkinnoilla.


Kesälomien kynnyksellä Content Cornerilla iloitaan myös siitä, kuinka hyvin uusi vaikuttajamarkkinointitoimisto on otettu vastaan vaikuttajien parissa. Toimiston tapoja ohjeistaa ja auttaa vaikuttajakampanjoissa on kiitelty ja kehuttu.


Content Cornerin visiona on olla alan luotettavin vaikuttaja- ja sisällöntuotantoyritys, ja tärkeimpiin arvioihimme kuuluvat paitsi vaikuttajalähtöisyys ja luottamus myös yhteisöllisyys ja aitous. Siksi positiivinen palaute itse vaikuttajilta otetaan vastaan kiitollisena, Content Cornerin myyntijohtaja Anni Silamo sanoo.

Jatkossa CC pyrkii olemaan yhä merkittävämpi yhteistyökumppani sekä vaikuttajille että asiakkaille. Sen tulevaisuuden missiona on olla vaikuttajalähtöisin luova toimisto.


Meiltä saa tietysti myös parhaat ideat ja parasta palvelua, Silamo lupaa.

Olemme saaneet lisävahvistuksia tiimiin ja kesälomien jälkeen on tiedossa vauhdikas syksy!

-------

Suunnitteletko vaikuttajakampanjaa kesän aikana? Tavoitat meidät myös loma-aikana. Parhaiten saat myynti- ja toimitusjohtajamme kiinni sähköpostitse kesä- ja heinäkuussa.


Anni Silamo, Myyntijohtaja +358 50 535 9477 anni@contentcorner.fi


Jessica Rantala, Toimitusjohtaja

+358 50 426 5462

jessica@contentcorner.fi

17 katselukertaa0 kommenttia

Content Cornerin osakkaat Sara Vanninen ja Roosa Rahkonen palkittiin lauantaina Creator Awards -gaalassa.


Roosa Rahkonen (vas.) palkittiin Vuoden vastuullisuusvaikuttajana. Sara Vanninen nappasi pystin Vuoden lifestyle -kategoriassa.


Sosiaalisen median sisällöntuottajia palkittiin lauantaina 4. kesäkuuta Creator Awards -gaalassa. Kyseessä on Suomen suurin sosiaalisen median juhla, jossa palkittiin vaikuttajia yhteensä 25 eri kategoriassa. Suora lähetys gaalasta nähtiin Nelosella ja Ruudussa.


Gaalan tarkoitus on antaa tunnustusta parhaiten alalla onnistuneille, kannustaa ja inspiroida uusia nousevia tähtiä, kehittää ja yhdistää Suomen vaikuttajakenttää, luoda yhteyttä uuden ja perinteisen median välille sekä kasvattaa arvostusta alaa kohtaan.


Content Cornerin osakkaista gaalassa palkittiin Sara Vanninen ja Roosa Rahkonen. Vanninen palkittiin Vuoden Lifestyle -kategoriassa ja Rahkonen valittiin Vuoden vastuullisuusvaikuttajaksi. Vaikuttajaosakkaista gaalassa ehdokkaina olivat myös Petra Wettenranta, jonka ruokayhteisö Bella Table oli ehdolla Vuoden ruoka & reseptit -kategoriassa. Wettenranta oli henkilökohtaisesti ehdolla myös Vuoden hyvinvointi -kategoriassa. Content Cornerin viestintäjohtaja Irene Naakka oli puolestaan ehdolla Vuoden aktivistiksi.


Kasvava ala ansaitsee tunnustusta

Vuoden lifestyle-vaikuttaja Sara Vanninen kertoo olevansa otettu saamastaan tunnustuksesta.


- Rakastan valokuvausta ja rakastan kertoa tarinoita kuvien avulla. Parasta työssäni on se, että pystyn sen avulla edistämään mulle tärkeitä asioita ja teemoja. Tämä motivoi joka päivä! Nuorten naisten rakentama ala on kärsinyt alusta asti vähättelystä, joten tuntui hyvältä saada näin arvokas gaala, joka vieläpä näytettiin suorana tv:stä, Vanninen sanoo.

Vanninen muistuttaa, että vaikuttajamarkkinointiala kasvaa Suomessa kohisten.


- IAB Finlandin ja Kantarin alkuvuonna 2022 tekemän selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin määrä Suomessa oli vuonna 2021 noin 39,4 miljoonaa euroa. Vuoteen 2020 verrattuna kasvua on jopa 41 prosenttia. Enää ei voida ohittaa sitä faktaa, että kyseessä on kasvava ja tuloksellinen toimiala, jolla on hyvin vahva tulevaisuudennäkymä.

Content Corner edusti Creator Awards -gaalassa useamman vaikuttajan voimin.


Content Cornerin Carita von Rutenhjelm (oik.) tuotti Creator Awards -gaalan.


47 katselukertaa0 kommenttia

Content Corner Oy:n Jessica Rantalan mukaan kasvua odotetaan myös tulevaisuudessa.



IAB Finlandin ja Kantarin alkuvuonna 2022 tekemän selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin määrä Suomessa oli vuonna 2021 noin 39,4 miljoonaa euroa. Se tarkoittaa peräti 41 prosentin kasvua vuoteen 2020 verrattuna.


Arvio perustuu vaikuttajatoimistoilta ja vaikuttajilta kerättyihin tietoihin ja osin arvioihin markkinan eri toimijoiden suuruusluokasta. Vaikuttajamarkkinoinnin kattaa selvityksessä vaikuttajien omissa kanavissa tehtävät kaupalliset yhteistyöt, ja se sisältää sekä vaikuttajien että vaikuttajatoimistojen osuudet. Selvitykseen eivät kuulu muut yhteistyömuodot ja mainokset kuten tapahtumat, sponsorointi tai video- ja displaymainokset.


Content Corner Oy:n toimitusjohtaja Jessica Rantala sanoo yli 40 prosentin kasvun olleen odotettua. Toimisto odottaa reilua kasvua alalla myös tulevaisuudessa. Rantala kehottaakin yrityksiä hyppäämään vaikuttajamarkkinoinnin kelkkaan viimeistään nyt.


- Vaikuttajamarkkinointi on hyvin monikanavaista. Sen lisäksi, että mainostaa voi vaikuttajan omissa kanavissa, kuten Instagramissa, Facebookissa, blogissa, TikTokissa ja YouTubessa, vaikuttajamarkkinointia kannattaa hyödyntää myös asiakkaan omissa kanavissa, uutiskirjeessä ja miksei myös perinteisessä mediassa. Näin hyödynnetään parhaiten jo tuotettu sisältö.

Content Corner pyrkii tekemään vaikuttajamarkkinoinnin aloittamisesta helppoa sellaisillekin asiakkaille, jotka eivät ole sitä aiemmin käyttäneet.


- Toivon, että yritykset heräävät vaikuttajamarkkinoinnin huimaan kasvuun ja huomaavat vaikuttajamarkkinoinnin olevan helppoa. Vaikuttajatoimiston kautta saa apua jo suunnitteluvaiheessa ja löydämme sopivia ratkaisuja kaikille asiakkaille, Rantala lupaa.
59 katselukertaa0 kommenttia