top of page
loveisland_event8_edited.jpg

MTV

"Pystyimme luottamaan täysin Content Cornerin porukan ammattitaitoon alusta alkaen ja tämä ammattitaito heijastui myös kampanjoiden erinomaisiin tuloksiin!"

Kaksi kampanjaa MTV:n ohjelmien kanssa onnistuivat yli odotusten
​

"Yhteistyö Content Cornerin kanssa on sujunut aina niin hyvin kuin asiakkaana vain voi toivoa. Content Cornerilla ymmärrettiin toiveemme kampanjoiden vastuullisuudesta, inklusiivisuudesta sekä siitä, mitä eri kampanjoilla haluttiin kuluttajille viestiä. Tämä näkyi niin vaikuttajien sisällöissä ja vaikuttajavalinnoissa kuin projektien suunnittelussa ja toteutuksessa. Asiakkaan näkökulmasta oli ihanteellista, että pystyimme luottamaan täysin Content Cornerin porukan ammattitaitoon alusta alkaen ja tämä ammattitaito heijastui myös kampanjoiden erinomaisiin tuloksiin!"
 

- Iida Tani, PR and Social Media Producer, MTV

 

Content Corner 1.JPG
loveisland_event2.JPG


Mitä tehtiin?


MTV:lle tehtyjen vaikuttajakampanjoiden tavoitteena on ollut esitellä kiinnostavalla tavalla Muodin huipulle ja Love Island Suomi -sarjojen uusia tuotantokausia. Molemmissa kampanjoissa kiinnitettiin huomiota vaikuttajien diversiteettiin ja siihen, että kampanjasisältöjen avulla tavoitettaisiin mahdollisimman laajalti erilaista yleisöä niin Instagramissa kuin TikTokissakin. Muodin huipulle -kampanjassa haluttiin korostaa uudistuneen sarjan arvoja. Vaikuttajaehdotuksiin toivottiin diversiteettiä ja persoonallisuutta. Mukaan valikoituivat lopulta Julia Toivola, Meri Milash, Viivi Huuska, Martina Martiala ja Laila Lindqvist sekä
Olga Heikkala.




Monikanavatoteutuksella mahtaviin tuloksiin

Love Island Suomi -kampanjassa MTV halusi kokeilla perinteisen pressitapahtuman lisäksi PR-tapahtumaa vaikuttajille. Lukujen valossa kokeilu onnistui erinomaisesti: ohjelman startti ylitti kaikki asiakkaan odotukset ja ansaittu näkyvyys oli merkittävää. PR-tapahtuman lisäksi vaikuttajalähdöt tukivat ansaittua näkyvyyttä. Mukana vaikuttajalähdöissä olivat Sara Sieppi, Aurora Binder, Yousra Chafak ja Jekku Berglund.

9,9M

TAVOITTAVUUS

3M

NÄYTTÖKERRAT

2,2%

SITOUTUMISASTE

+29K

TYKKÄYSTÄ

354

KOMMENTIT

BD4A3703.JPG
MTV_muodinhuipulle_Meri.jpeg

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä, niin suunnittelemme yrityksellesi

aidosti vaikuttavan kokonaisuuden.

bottom of page