top of page
Näyttökuva 2025-1-29 kello 16.29.51.png

Nextory

"Olemme yhdessä ideoineet upeita konsepteja, ja koko prosessi on edennyt alusta loppuun vaivattomasti – täysi kymppi!"

- Mutkatonta yhteistyötä linjassa asiakkaan tavoitteiden ja vision kanssa.

“Yhteistyö Content Cornerin ja Nextoryn välillä on ollut todella mutkatonta ja miellyttävää. Olemme yhdessä ideoineet upeita konsepteja, ja koko prosessi on edennyt alusta loppuun vaivattomasti – täysi kymppi! Content Corner on ymmärtänyt tavoitteemme erinomaisesti ja olleet tärkeänä tukena kokonaisuuden rakentamisessa niin, että kaikki on linjassa visiomme kanssa. Olemme löytäneet juuri oikeat profiilit, ja monen kanssa on syntynyt pitkäaikaista yhteistyötä. Erityisesti olen arvostanut sitä, miten tarkasti tuloksia on seurattu, mikä on tehnyt kehittämisestä todella helppoa ja sujuvaa. Yhteyshenkilömme, asiakkuusjohtaja Monica Rannikko on lempeä, rauhallinen ja tehokas alan ammattilainen.” - Emma Ollikainen, Partner & Influencer manager

 

Nextory ja Content Corner aloittivat yhteistyön kesällä 2024, jolloin tavoitteena oli inspiroida ihmisiä kokeilemaan Nextorya, sekä nauttimaan lukemisen, äänikirjojen ja e-kirjojen tuomasta ilosta. Kesän vaikuttajakampanjaan valittiin mukaan kaksi vaikuttajaa, Jasmin Hamid ja Anniina Jalkanen, jotka kertoivat seuraajille Nextorysta ja omista lempikirjoistaan sekä jakoivat 50 päivän kokeilutarjousta niin uusille kuin palaaville asiakkaille. Onnistuneen kesäkampanjan jälkeen Nextory halusi jatkaa yhteistyötä. Toinen yhteistyökokonaisuus päätettiin tehdä lokakuussa ja joulukuussa Bella Table -podcastiin. Yhteistyö saa jatkoa vuonna 2025.
 

Content Cornerin ja Nextoryn tähänastinen yhteistyö perustuu melko perinteiseen vaikuttajamarkkinointiin, jossa asiakkaan taktinen kulma adaptoidaan vaikuttajan kanavaan. Erityisen tärkeäksi tämäntyyppisessä kampanjoinnissa nousevat vaikuttajavalinnat ja erinomainen projektinjohto, joka varmistaa sujuvan yhteistyön vaikuttajien ja asiakkaan välillä.
 

“Kiitos kampanjasta. Kaikki meni superhyvin. Vaikka aikataulu oli tiukka, oli briiffi todella kattava ja selkeä ja vuorovaikutus CC:n kanssa mutkatonta, avointa ja ketterää. Iso kiitos!”

- Jasmin Hamid
 

“Brief ja toimeksianto olivat selkeitä eikä ole mitään, mitä olisin toivonut enempää tai vähempää. Yhteistyö oli kaiken kaikkiaan kiva toteuttaa ja Nextoryn valikoimaan helppo suositella kun itsekin käytän sitä niin paljon!”

-Anniina Jalkanen
 

Laadukkaasti toteutettuna perinteinen vaikuttajamarkkinointi johtaa erinomaisiin tuloksiin. Kun vaikuttajat valitaan vaikuttajakentän syvää tuntemusta hyödyntäen, pystytään hyödyntämään myös vaikuttajan muiden sisältöjen luomaa momentumia. Yhteistyön aikaan Anniina Jalkanen oli juuri muuttanut Turun saaristoon, joka selkeästi kiinnosti katsojia. Anniinan video keräsikin yli 50 000 katselukertaa ja saavutti erinomaisen konversion palveluun liittyneistä.

​

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä, niin suunnittelemme yrityksellesi

aidosti vaikuttavan kokonaisuuden.

bottom of page