Content Corner panostaa yhä enemmän vaikuttajalähtöisyyteen

Vaikuttajalähtöisyys on yksi Content Cornerin tärkeimmistä arvoista. Tapamme toimia on saanut kiitosta myös vaikuttajaverkostoltamme.




Vuoden 2022 ensimmäinen puolikas oli vaikuttajamarkkinointitoimisto Content Cornerille kaikessa vauhdikkuudessaan menestyksekäs. Vuosi on tuonut tullessaan paljon onnistuneita kampanjoita, kehitystyötä ja hyvää kasvua. CC noteerattiin kevään aikana myös markkinointi- ja vaikuttaja-alojen tärkeimmissä gaaloissa ehdokkuuksilla ja palkinnoilla.


Kesälomien kynnyksellä Content Cornerilla iloitaan myös siitä, kuinka hyvin uusi vaikuttajamarkkinointitoimisto on otettu vastaan vaikuttajien parissa. Toimiston tapoja ohjeistaa ja auttaa vaikuttajakampanjoissa on kiitelty ja kehuttu.


Content Cornerin visiona on olla alan luotettavin vaikuttaja- ja sisällöntuotantoyritys, ja tärkeimpiin arvioihimme kuuluvat paitsi vaikuttajalähtöisyys ja luottamus myös yhteisöllisyys ja aitous. Siksi positiivinen palaute itse vaikuttajilta otetaan vastaan kiitollisena, Content Cornerin myyntijohtaja Anni Silamo sanoo.

Jatkossa CC pyrkii olemaan yhä merkittävämpi yhteistyökumppani sekä vaikuttajille että asiakkaille. Sen tulevaisuuden missiona on olla vaikuttajalähtöisin luova toimisto.


Meiltä saa tietysti myös parhaat ideat ja parasta palvelua, Silamo lupaa.

Olemme saaneet lisävahvistuksia tiimiin ja kesälomien jälkeen on tiedossa vauhdikas syksy!

-------

Suunnitteletko vaikuttajakampanjaa kesän aikana? Tavoitat meidät myös loma-aikana. Parhaiten saat myynti- ja toimitusjohtajamme kiinni sähköpostitse kesä- ja heinäkuussa.


Anni Silamo, Myyntijohtaja +358 50 535 9477 anni@contentcorner.fi


Jessica Rantala, Toimitusjohtaja

+358 50 426 5462

jessica@contentcorner.fi

17 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki