top of page

Content Cornerin Jessica Rantala valittu uuden vaikuttajatyöryhmän puheenjohtajaksi

Päivitetty: 23. huhtik.

Työryhmän tarkoitus on saada vaikuttajat mukaan kehittämään nopeasti kasvavaa alaa.


Brändien ja mainonnan palveluita tuottavien organisaatioiden edunvalvontajärjestö Marketing Finland järjestää 25. maaliskuuta ensimmäisen vaikuttajaforumin, jossa esitellään uusi vaikuttajajäsenyys ja vaikuttajien työryhmä. 


Suomen vaikuttajamarkkinoinnin toimijat ovat olleet aktiivisesti mukana Marketing Finlandin toiminnassa vuodesta 2022 lähtien, edustettuina omassa työryhmässään. Ryhmä on ollut keskeisessä roolissa kehittämässä ja ohjaamassa vaikuttajamarkkinoinnin standardeja ja käytäntöjä Suomessa. Se on muun muassa tuottanut kansainvälisestikin jaellun ohjeistuksen Ukrainan sodasta uutisointiin somessa.


  • Tunnistimme tarpeen luoda työryhmä vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisille, jonka avulla pystymme vaikuttamaan ja kehittämään vaikuttajamarkkinointialaa, joka on yksi nopeiten kasvava ala maailmalla, sanoo Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki.


Lemminki pitää tärkeänä, että vaikuttajia saadaan mukaan kehittämään alaa.


  • Vaikuttajien mukanaolo jäseninä varmistaa, että heidän näkökulmansa ja tarpeensa otetaan huomioon päätöksenteossa ja toiminnan kehittämisessä.


Vaikuttajatyöryhmän puheenjohtajaksi on valittu Content Cornerin toimitusjohtaja Jessica Rantala.

  • Vaikuttajamarkkinointi on kehittynyt merkittävästi viimeisten vuosien aikana. Haluamme kehittää ja kasvattaa vaikuttajamarkkinointialaa suunnitelmallisesti yhdessä vaikuttajien, toimistojen ja Marketing Finlandin kanssa. Olemme yhdessä Marketing Finlandin Riikka-Marian ja muiden alan toimistojen kanssa aktiivisesti edistäneet vaikuttajamarkkinointia Suomessa toimistojen työryhmässä, nyt on aika kuulla ja osallistuttaa myös vaikuttajat, Rantala sanoo. 




bottom of page