top of page

Päivitetty: 23. maalisk.

Content Cornerin rivit vahvistuvat, kun Daniela Keravuori aloittaa asiakkuusjohtajana. Daniela tuo tiimiin rautaista markkinointiosaamista ja pitkän kokemuksen alalta.


Vuosi 2023 alkoi Uudenmaankadulla vauhdikkaasti, kun Daniela Keravuori aloitti tammikuussa Content Cornerin asiakkuusjohtajana. Danielan yli kymmenen vuoden kokemus alalta sekä lämpimät kontaktit niin asiakkaisiin, vaikuttajiin kuin mediaankin tuovat toivottua täydennystä Content Cornerin jo entisestään vahvaan tiimiin, iloitsee myyntijohtaja Anni Silamo.

Danielan pitkä kokemus alalta ja vahva osaaminen vakuuttivat meidät heti ja olemme todella iloisia saadessamme porukkaan näin loistavan vahvistuksen.

Daniela on työskennellyt urallaan monissa mainos- ja PR-toimistoissa sekä tehnyt yhteistyötä lukuisien eri brändien kanssa. Erityisesti lifestyle-, muoti- ja kauneusbrändit ovat Danielalle tuttuja.

Osaamiseni on kehittynyt vuosien varrella nähdessäni ja toteuttaessani monia erilaisia mainos- ja vaikuttajakampanjoita sekä PR-aktivointeja ja -tapahtumia. Olen hyvä hallitsemaan kokonaisuuksia, luomaan kiinnostavia konsepteja sekä ratkaisemaan ongelmia. Olen myös tarkka siitä, kuinka asiakkaan budjetti käytetään mahdollisimman järkevästi, Daniela kuvailee ydinosaamistaan.

“Ideat suoraan johtavilta vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisilta”


Daniela Keravuori kertoo tarkkailleensa jo pitkään sivusta Content Cornerin menoa ja vakuuttuneensa paitsi sen kasvusta myös hyvästä maineesta, joka on näkynyt selvästi myös ulospäin.

Kaikki lähtee hyvästä ideasta ja konseptista, ja siksi Content Cornerin puoleen käännytään. Content Corner syntyi, kun joukko osaavaa porukkaa löi viisaat päät yhteen. Kaikki tehdään ammattitaidolla ja organisoidusti. Erityisesti konseptointitiimi on ehtinyt tehdä suuren vaikutuksen!

Daniela korostaa, että vaikuttajamarkkinointi on jatkuvassa muutoksessa. Suomessa otetaan myös mainonnassa paljon vaikutteita ulkomailta, ja Daniela pyrkii olemaan ensimmäisten joukossa mukana puhaltamassa uusia tuulia markkinoinnin kentälle kotimaassa.

Asiakkaat ymmärtävät jatkuvasti paremmin, kuinka tärkeää ja toisaalta helppoa vaikuttajamarkkinointi on ja kuinka hyviä tuloksia sillä saadaan. Suomalaiset ovat hitaita ostamaan, meitä tarvitsee vakuutella aika pitkään. Tarvitsemme ostopäätökseen usein niin bussipysäkkimainokset, tv-mainokset kuin vaikuttajayhteistyönkin.

Daniela tietää, että vaikuttajamarkkinointi on yksi tehokkaimmista tavoista lisätä brändin tunnettuutta, kasvua ja myyntiä. Hän kokee Content Cornerin vahvuudeksi sen, että tiimissä on niin monipuolista taustaa ja osaamista markkinoinnin eri aloilta.

Meiltä saa ideat suoraan Suomen johtavilta vaikuttajilta, markkinoinnin ammattilaisilta, luovilta ja strategisilta ajattelijoilta sekä tapahtumatuotannon asiantuntijoilta. Liityn ilolla ja ylpeydellä upeaan joukkoon toteuttamaan vaikuttavaa markkinointia sekä kehittämään Content Cornerin palveluita.
561 katselukertaa0 kommenttia

Content Cornerin myyntijohtaja Anni Silamo muistuttaa, että vaikuttajat ansaitsevat työstään reilun korvauksen.


Nykyisin lienee jo tunnettu tosiasia, että vaikuttajamarkkinointi on kannattavaa ja tehokasta. Sen sijaan edelleen pohditaan, mikä on kohtuullinen korvaus sisällöntuotannon ammattilaiselle.

Vaikuttaja ansaitsee luonnollisesti kunnollisen korvauksen paitsi tekemästään työstä kunkin kampanjan eteen, myös siitä pitkäjänteisestä työstä, jonka vaikuttaja on tehnyt vuosien varrella kerryttääkseen seuraajakuntansa ja saadakseen seuraajiensa luottamuksen. Vaikuttajan brändiarvo on tärkeä osa menestyksekästä mainoskampanjaa. Vaikuttajamarkkinoinnilla on mahdollista tarinallistaa ja ilmiöittää. Tätä yrityksen on vaikea toteuttaa ilman vaikuttajan henkilöarvoa ja vaikuttajan omaa tarinaa.

Seuraajamäärät eivät ole ainoa määrittävä mittari vaikuttajan vaikuttavuudesta. Niche-aiheeseen keskittynyt mikrovaikuttaja voi olla järkevämpi valinta tiettyyn kampanjaan kuin jättiyleisön tavoittava sometähti. Ammattitaitoinen vaikuttaja tuntee omat seuraajansa ja tietää, millainen kaupallinen tarina menestyy juuri hänen kanavassaan.


Vaikuttajien perustaman Content Cornerin tärkeimpiä arvoja on vaikuttajan puolella oleminen. Toimistossamme työskentelevät ammattilaiset ovat lähes kaikki itsekin vaikuttajia, mikä auttaa arvojemme mukaisessa toiminnassa. Tarjoamme vaikuttajille kattavat ja selkeät briefit, henkilökohtaiset kontaktit, reilut aikataulut sekä tietenkin suurimman osan kampanjasta maksetusta korvauksesta.


Meiltä vaikuttajamarkkinointia ostaessa saa sisällöntuotannon ja markkinoinnin ammattilaisten asiantuntijuuden, hyvin suunnitellut, vakuuttavat konseptit, parhaat tarinat sekä laadukkaan kampanjan ja projektien manageroinnin. Meiltä saa tietysti myös tarkan raportoinnin, kampanjan analyysin ja next steps -suunnitelman, joiden avulla vaikuttajakampanjasta saa arvokasta tietoa: mitä on saatu aikaan ja millä hinnalla. Analyysimme pohjalta on helppo päättää, miten jatkossa kannattaa mainostaa ja käyttää vaikuttajamarkkinointia osana markkinointimixiä. Selkeän raportin avulla brändipäättäjä voi esitellä kampanjan tuloksia eteenpäin ja perustella, miksi vaikuttajamarkkinointia kannattaa käyttää jatkossakin ja kasvattaa sen budjettia.


Tunnemme vaikuttajakentän kuin omat taskumme ja tiedämme, ketkä vaikuttajat sopivat parhaiten kuhunkin kampanjaan. Kokemuksen ja kontaktien lisäksi pohjaamme ehdotuksemme vaikuttajamarkkinointijärjestelmän dataan, jonka avulla luomme myös datan valossa sopivimmat kampanjakokonaisuudet.


Otamme alati vastaan palautetta ja kehitämme toimintaamme sen perusteella entistä paremmaksi. Olemme saaneet vaikuttajilta kiittävää palautetta ja tiedämme olevamme oikealla tiellä.


Anni Silamo, Content Cornerin myyntijohtaja


330 katselukertaa0 kommenttia


Vuoden lähestyessä loppuaan olemme jo kääntäneet katseet tulevaan vuoteen, mutta ennen joulun hengähdystaukoa on hyvä pysähtyä ja ihastella mennyttä vuotta ja sen onnistumisia.


Content Cornerin pian päättyvän toisen vuoden onnistui lunastaa tiukat tavoitteet. Vuosi 2022 oli varsin opettavainen sekä merkittävä kasvun ja kehityksen vuosi. Takana on hienoja, palkittujakin projekteja uusille ja vanhoille asiakkaille, mieleenpainuvia tapahtumaprojekteja sekä vuosiyhteistöitä. Yksi vuoden kohokohdista on tietysti upeat uudet toimistotilamme Uudenmaankadulla.


Vaikuttajaverkostomme on kasvanut vuoden aikana eksponentiaalisesti. Olemme saaneet lukuisia palautetta vaikuttajilta, joiden kanssa olemme saaneet kunnian tehdä yhteistyötä. Content Corneria on kehuttu selkeydestä, perusteellisuudesta ja mutkattomuudesta. Kiittävät palautteet ovat meille kullanarvoisia, sillä haluamme olla vaikuttajille se mielekkäin yhteistyökumppani ja aina vaikuttajien puolella.


Suuri kiitos siis kaikille asiakkaille, vaikuttajille ja yhteistyökumppaneille kuluneesta vuodesta. Kiitos myös koko Content Cornerin jengille! Olen valtavan kiitollinen jokaiselle siitä, mitä olemme saaneet aikaan lyhyessä ajassa. Ensi vuonna rivimme kasvavat entisestään, ja saamme heti vuoden alussa vahvistusta myyntitiimiimme.


Odotukset vuodelle 2023 ovat entistäkin kovemmat, mutten epäile hetkeäkään, ettemme saavuttaisi jälleen kaikkia tavoitteitamme. Mutta ennen uuden vuoden haasteisiin tarttumista lataamme akut perusteellisesti! Rentouttavaa ja rauhallista joulua 🧡


Jessica Rantala, Content Cornerin toimitusjohtaja

571 katselukertaa0 kommenttia
bottom of page