top of page

Hartwall Novelle

Content Corner kokonaisvaltaisesti Novellen kumppanina vaikuttajamarkkinoinnissa, sisällöntuotannossa ja somemanageroinnissa.

“Aloimme tehdä vaikuttajamarkkinointia strategisemmin vuonna 2023, ja aloitimme tällöin yhteistyön Content Cornerin kanssa. Yksittäisten kampanjalähtöjen sijaan alettiin hyödyntämään brändilähettiläisyyksiä, ja samalla Novelle kolminkertaisti vaikuttajabudjettinsa. Nyt vaikuttajat toimivat sekä brändin kasvoina että mediana ja sisällöntuottajina.

Hyvin sujunutta yhteistyötä päästiin jatkamaan myös vuoteen 2024, ja vaikuttajakampanjoiden lisäksi olemme luottaneet Content Cornerin käsiin myös Novellen omat sosiaalisen median kanavat aina sisällöntuotannosta somemanagerointiin.

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhömme. Content Corner on ketterä ja luotettava kumppani, ja heillä on ammattitaitoa johtaa isoja vaikuttajakokonaisuuksia strategisesti ja asiakkaan tarpeita ymmärtäen. Välillemme on syntynyt vahva luottamus sekä vaikuttajatekemisen että sisällöntuotannon saralla. Content Corner oli meille myös erittäin kustannustehokas vaihtoehto.”

Tiia Seppälä, Brand Manager, Novelle

Vaikuttajatekeminen suunniteltiin strategiseksi osaksi Novellen muuta markkinointia ja vuosisuunnitelmaa, ja vaikuttajien sisältöjä hyödynnetään kokonaisvaltaisesti myös omien kanavien sisällöissä. Brand ambassador -vaikuttajat julkaisevat Novellen kampanjoiden vuosikalenterin ja uutuuslanseerausten mukaisesti useamman sisällön vuoden aikana.

Reels kansi.JPG
Reels kansikuva.jpg

Brand ambassador -tyyliset vaikuttajakumppanuudet vahvistavat tunnesidettä brändiin pitkällä tähtäimellä, kunhan kokonaisuus on tarkkaan suunniteltu ja vaikuttajat valittu oikein brändin tavoitteita ja kohderyhmiä ajatellen. Novellen vaikuttajien valintaan käytettiinkin runsaasti aikaa ja vaivaa. Vaikuttajavalinnoissa kiinnitettiin huomiota moneen näkökulmaan, kuten vaikuttajien elämäntyyliin, paikkakuntaan, diversiteettiin, yhteensopivuuteen brändin kanssa sekä seuraajien demografiaan.

 

Vuonna 2023 mukana oli yhteensä seitsemän vuosivaikuttajaa. Näistä neljän kanssa yhteistyötä jatkettiin myös vuoteen 2024 jatkuvuuden säilyttämiseksi.

Uudentyylisen vaikuttajatekemisen avulla on haluttu nostaa Novellen kiinnostavuutta paitsi kuluttajien, myös vaikuttajien silmissä. Brändi kiinnostaakin nyt yhä useampaa vaikuttajaa. Kampanjatoteutukset onnistuivat hyvin ja vaikuttajat ovat olleet sopivan erilaisia ja tilit eri kokoisia. Lisäaktivoinnit, kuten PR-lähetykset ja brand ambassadorien kanssa pidetyt PR-tapahtumat ovat tukeneet muuta vaikuttajatekemistä ja tuoneet ansaittua näkyvyyttä.

IMG_8663.jpg

Vaikuttajilta saatu palaute yhteistyöstä on ollut ylistävää. Vaikuttajien kesken onnistuttiin luomaan oma Novelle-yhteisö, joka kokoontui yhteen vuosikampanjan päätteeksi juhlimaan vuoden onnistumisia. Vaikuttajat ovat kiitelleet Novellea siitä, että heille on annettu vapaat kädet tuottaa omannäköistä, aitoa sisältöä. Content Corneria taas on kehuttu sujuvasta projektinhallinnasta.

Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää vaikuttajamarkkinoinnista ja sen kiistattomista hyödyistä.

OTA YHTEYTTÄ

Kerromme mielellämme lisää vaikuttajistamme sekä palveluistamme. Ota yhteyttä ja mietitään yhdessä, miten voisimme tehdä yhteistyötä.

Anni Silamo - Myyntijohtaja

Anni Silamo, myyntijohtaja

anni@contentcorner.fi
+358 50 535 9477

Jessica Rantala - Toimitusjohtaja

Jessica Rantala, toimitusjohtaja

jessica@contentcorner.fi
+358 50 426 5462

Kiitos kun otit yhteyttä!

bottom of page