top of page

Content Cornerin asiakkuusjohtajaksi Daniela Keravuori: “Monipuolinen tausta on vahvuutemme”

Päivitetty: 23. maalisk. 2023

Content Cornerin rivit vahvistuvat, kun Daniela Keravuori aloittaa asiakkuusjohtajana. Daniela tuo tiimiin rautaista markkinointiosaamista ja pitkän kokemuksen alalta.


Vuosi 2023 alkoi Uudenmaankadulla vauhdikkaasti, kun Daniela Keravuori aloitti tammikuussa Content Cornerin asiakkuusjohtajana. Danielan yli kymmenen vuoden kokemus alalta sekä lämpimät kontaktit niin asiakkaisiin, vaikuttajiin kuin mediaankin tuovat toivottua täydennystä Content Cornerin jo entisestään vahvaan tiimiin, iloitsee myyntijohtaja Anni Silamo.

Danielan pitkä kokemus alalta ja vahva osaaminen vakuuttivat meidät heti ja olemme todella iloisia saadessamme porukkaan näin loistavan vahvistuksen.

Daniela on työskennellyt urallaan monissa mainos- ja PR-toimistoissa sekä tehnyt yhteistyötä lukuisien eri brändien kanssa. Erityisesti lifestyle-, muoti- ja kauneusbrändit ovat Danielalle tuttuja.

Osaamiseni on kehittynyt vuosien varrella nähdessäni ja toteuttaessani monia erilaisia mainos- ja vaikuttajakampanjoita sekä PR-aktivointeja ja -tapahtumia. Olen hyvä hallitsemaan kokonaisuuksia, luomaan kiinnostavia konsepteja sekä ratkaisemaan ongelmia. Olen myös tarkka siitä, kuinka asiakkaan budjetti käytetään mahdollisimman järkevästi, Daniela kuvailee ydinosaamistaan.

“Ideat suoraan johtavilta vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisilta”


Daniela Keravuori kertoo tarkkailleensa jo pitkään sivusta Content Cornerin menoa ja vakuuttuneensa paitsi sen kasvusta myös hyvästä maineesta, joka on näkynyt selvästi myös ulospäin.

Kaikki lähtee hyvästä ideasta ja konseptista, ja siksi Content Cornerin puoleen käännytään. Content Corner syntyi, kun joukko osaavaa porukkaa löi viisaat päät yhteen. Kaikki tehdään ammattitaidolla ja organisoidusti. Erityisesti konseptointitiimi on ehtinyt tehdä suuren vaikutuksen!

Daniela korostaa, että vaikuttajamarkkinointi on jatkuvassa muutoksessa. Suomessa otetaan myös mainonnassa paljon vaikutteita ulkomailta, ja Daniela pyrkii olemaan ensimmäisten joukossa mukana puhaltamassa uusia tuulia markkinoinnin kentälle kotimaassa.

Asiakkaat ymmärtävät jatkuvasti paremmin, kuinka tärkeää ja toisaalta helppoa vaikuttajamarkkinointi on ja kuinka hyviä tuloksia sillä saadaan. Suomalaiset ovat hitaita ostamaan, meitä tarvitsee vakuutella aika pitkään. Tarvitsemme ostopäätökseen usein niin bussipysäkkimainokset, tv-mainokset kuin vaikuttajayhteistyönkin.

Daniela tietää, että vaikuttajamarkkinointi on yksi tehokkaimmista tavoista lisätä brändin tunnettuutta, kasvua ja myyntiä. Hän kokee Content Cornerin vahvuudeksi sen, että tiimissä on niin monipuolista taustaa ja osaamista markkinoinnin eri aloilta.

Meiltä saa ideat suoraan Suomen johtavilta vaikuttajilta, markkinoinnin ammattilaisilta, luovilta ja strategisilta ajattelijoilta sekä tapahtumatuotannon asiantuntijoilta. Liityn ilolla ja ylpeydellä upeaan joukkoon toteuttamaan vaikuttavaa markkinointia sekä kehittämään Content Cornerin palveluita.

Comments


bottom of page