top of page

Kaksivuotias Content Corner kasvoi menestyväksi toimistoksi, joka tunnetaan luotettavuudestaan

Kaksi vuotta täyttäneen Content Cornerin vakaan kasvun varmistavat vahva ymmärrys alasta, laaja vaikuttajayhteisö ja palveluvalikoima sekä monialainen tiimi, jolta saa parhaat vaikuttajamarkkinoinnin ratkaisut. Asiakkuusjohtaja Lilli Salminen sanoo, että Content Corner haluaa olla alan lämminhenkisin ja turvallisin toimija.



Viime viikon perjantaina Content Cornerin Uudenmaankadun toimisto täyttyi iloisista juhlijoista, musiikista, kukista ja discopalloista, kun sen työntekijät, vaikuttajat ja yhteistyökumppanit saapuivat juhlimaan kaksivuotiasta vaikuttajamarkkinointitoimistoa.


Oli ihanaa pysähtyä hetkeksi ja reflektoida matkaamme. Oli mahtavaa saada juhlia isosti yhdessä niin monen vaikuttajan sekä asiakkaan kanssa - yhdessähän tätä tehdään, kuvailee Content Cornerin toimitusjohtaja Jessica Rantala.

Hän kertoo Content Cornerin kasvavan vakaasti ja kestävällä pohjalla. Yritys tekee yhteistyötä jo varsin laajan vaikuttajayhteisön kanssa.


Olen ylpeä siitä, että kehitämme alaa yhdessä, vaikuttajalähtöisesti. Teemme kovaa työtä rakentaaksemme yhdessä sellaista yritystä, jossa halutaan olla töissä ja josta voimme olla ylpeitä jatkossakin.

Asiakkuusjohtaja Lilli Salminen komppaa. Hän tietää, että Content Corner on yritys, johon sekä asiakkaat että vaikuttajat luottavat.


Haluamme olla alan lämminhenkisin ja turvallisin toimija, jonka kanssa on helppoa ja mukavaa tehdä yhteistyötä. Vahvuutenamme on myös vuosikymmenen aikana syntynyt vahva ymmärrys alasta. Meiltä saa insightia suoraan suurimmilta vaikuttajilta alan kehityssuunnista.


Laaja palveluvalikoima


Viime vuodet ovat olleet alalla tuulisia, mutta Content Corner on onnistunut pitämään kasvuvauhtinsa tasaisena ja kehittämään kaiken keskellä palveluvalikoimaansa entistäkin paremmaksi.


Olemme onnistuneet viemään alan tekemistä haluamaamme suuntaan, jossa vaikuttajien työtä arvostetaan ja heidät otetaan kampanjoihin mukaan jo suunnitteluvaiheessa. Vaikka viimeiset vuodet ovat olleet haastavia maailmalla, olemme onnistuneet tekemään omaa juttuamme ja pärjänneet hienosti. Yrityksemme raamit ja rakenne eivät ole sieltä perinteisimmästä päästä, mutta olemme saaneet homman toimimaan, Lilli Salminen iloitsee.

Content Corner on onnistunut kahden vuoden aikana kehittämään vauhdikkaasti myös palveluvalikoimaansa. Viime aikoina erityisesti PR-palvelut ovat kehittyneet entisestään, sillä yritys on saanut tiimiinsä rautaista vahvistusta.


Vaikka olemme erikoistuneet vaikuttajamarkkinointiin, meiltä saa myös laaja-alaisesti muita luovia markkinoinnin ratkaisuja. Suunnittelemme ja toteutamme tapahtumia aina kymmenen hengen intiimeistä vaikuttajatapahtumista reilu tuhannen hengen asiakasiltoihin. Palvelumme kattaa myös PR:n kaikissa sen muodoissa ja suunnittelemme sekä tuotamme erilaisia sisältöjä asiakkaillemme.

Lilli nimeää Content Cornerin vahvuudeksi monialaisen tiimin, jonka jäsenet ovat vuosien ajan työskennelleet paitsi vaikuttajamarkkinoinnin parissa myös muilla markkinoinnin osa-alueilla.


Saamme asiakkailtamme kiitosta luovista, out of the box -ideoista ja siitä, että uskallamme haastaa asiakkaitamme uuden äärelle. Konseptointitiimimme on ihan huippu! Heiltä tulee aina huikeita ideoita, joita on kerta toisensa jälkeen ilo esitellä asiakkaille.









bottom of page