top of page

Päivitetty: 31. tammik.

Markkinointialan tärkeimmän kilpailun, Effie Awardsin voittajat julkistettiin virtuaalisessa palkinnonjaossa torstaina 10. helmikuuta. Effie Awards on markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu, jonka järjestää Suomessa Marketing Finland.




Finlayson Oy:n ja IVALO Creative Agencyn Bed Peace -kampanja nappasi kilpailun komeimman palkintosaaliin, yhteensä kolme palkintoa. Kampanja sai Positiivinen muutos sekä Tuotteet ja palvelut -kategorioista kultaa ja Media-kategoriasta hopeaa. Content Corner oli Bed Peace -kampanjassa mukana sosiaalisen median strategian, sisällöntuotannon ja raportoinnin osalta.


- On hienoa huomata, että positiivista muutosta halutaan nähdä muuallakin kuin myynnin kehityksessä. Kun aidot vastuullisuusteot valjastetaan markkinoinnin viestien sisällöiksi ja ne saavat oivaltavan luovan muodon, ovat tulokset kiistattomia – niin liiketoiminnan kuin ympäröivän maailman kannalta, kuuluivat tuomariston perustelut Positiivinen muutos -kilpailusarjassa.

- Tämä kampanja loistaa eheydellään. Systemaattinen ja brändin ydintä viestivä kokonaisuus tavoitteista ja strategiasta toteutukseen sekä tulosten analysointiin asti todentaa vaikuttavuutta, johon vain harva yltää. Upea esimerkki siitä, että se ei aina voita, joka myy eniten, vaan se, joka onnistuu luomaan arvoa, perusteltiin puolestaan Tuotteet ja palvelut -kilpailusarjan voittajavalintaa.

Bed Peace -kampanjan tarkoituksena oli rakentaa Finlaysonin vastuullisuusmielikuvaa ja ohjata myyntiä verkkokauppaan. Kampanjan myötä Finlayson nousi toimialansa vastuullisimmaksi brändiksi, kasvatti verkkokauppansa myyntiä 249,6 prosenttia, paransi katettaan ja sai lisää asiakkaita. Lisäksi se voitti Sustainable Brand Index -tutkimuksen ja nousi 14 sijaa Arvostetuimmat brändit -tutkimuksessa.


Content Corner Oy:n toimitusjohtaja Jessica Rantala kiittelee saumattomasta yhteistyöstä koko tiimiä, johon kuului Finlaysonin, IVALO Creative Agencyn ja Content Cornerin lisäksi myös media- ja markkinointitoimisto ToinenPHD, viestintätoimisto Miltton sekä kuvaajat Simelius & Simelius.


- Koko porukka oli todella asiantuntevaa ja sitoutunutta. Oli hienoa olla osana niin merkityksellistä ja moninkanavaista kampanjaa. Tiimimme teki hienoa työtä hyvin intensiivisessä projektissa, jonka avulla haastoimme rohkeasti koko toimialaa vastuullisempiin tekoihin. Onnistuimme edistämään Finlaysonin matkaa kohti vastuullisempaa brändiä, Rantala sanoo.
47 katselukertaa0 kommenttia

Päivitetty: 31. tammik.



TIEDOTE 2.6.2021

Markkinointiviestinnän pitkän linjan ammattilainen Anni Silamo aloittaa Content Corner Oy:n Head of Sales -roolissa.


Vaikuttajien itsensä keväällä perustama vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut luova toimisto Content Corner Oy saa vahvistusta, kun Anni Silamo aloittaa yhtiön myyntijohtajana. Silamo on toiminut aiemmin muun muassa markkinointiviestintäkonserni dentsun asiakkuusjohtajana.


Yli kymmenen vuotta sitten uransa kokemuksellisen markkinoinnin alalla aloittanut Silamo uskoo suhteellisen nuoren vaikuttajamarkkinointialan kasvuun tulevina vuosina.


- Content Corner voi sekä suunnitella että toteuttaa brändeille vaikuttajamarkkinoinnin palveluita, jotka on räätälöity asiakkaan jatkuviin ja kampanjakohtaisiin tarpeisiin.
Silamo kertoo yhtiön pyrkivän olemaan asiakkailleen vaikuttajamarkkinoinnin “one stop shop”, joka tarjoaa paitsi yhteensopivimmat vaikuttajayhteistyöt että kiinnostavimmat sisällöt.

- Olen innoissani mahdollisuudesta olla kehittämässä uutta yritystä ja sen myötä toivon mukaan koko toimialaa.

Silamo sanoo seuranneensa osaa Content Corner Oy:n osakkaista jo vuosien ajan aiemmissa töissään markkinointiviestinnän parissa.


- Minut vakuutti Content Cornerin muiden perustajaosakkaiden kokemus vaikuttaja-alalta sekä mieletön sitoutuminen ja energia, Silamo listaa.

- Uskon, että pystyn omalla kokemuksellani tuomaan yritykseen laaja-alaista markkinoinnin kokemusta sekä rakentamaan uudenlaisia yhteistyömahdollisuuksia.

“Kasvun mahdollistaja”


Anni Silamo on myös yksi Content Corner Oy:n perustajaosakkaista. Muut yrityksen osakkaat ovat vaikuttajamarkkinoinnin pioneerit Sara Vanninen, Annika Ollila, Petra Wettenranta, Julia Toivola, Linda Ekroth, Carita Von Rutenhjelm, Jasmin Muurinen, Roosa Rahkonen, Lilli Salminen, Kriselda Mustonen, Mona Visuri, Jessica Rantala ja Irene Naakka.


Yhtiön toimitusjohtajana työskentelevä Jessica Rantala uskoo Silamon laajan markkinointiviestinnän osaamisen olevan vahvassa roolissa yhtiön kasvun mahdollistajana.


- Anni vakuutti muut perustajaosakkaat heti ensitapaamisesta lähtien ammattitaidollaan ja energiallaan. Anni on työskennellyt toimistopuolella kansainvälisten B2C- ja B2B-brändien parissa vuosia ja tuo mukanaan paljon erikoisosaamista ja kokemusta, Rantala sanoo.

Rantalan mukaan Content Cornerilla on nyt vahva tiimi kasassa.


- Lähdemme rakentamaan asiakkaillemme entistäkin kokonaisvaltaisempia sekä kiinnostavampia sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnin ratkaisuja.

LISÄTIEDOT JA YHTEYDENOTOT:


Anni Silamo

Myyntijohtaja

+358 50 535 9477

anni@contentcorner.fi


Jessica Rantala

Toimitusjohtaja

+358 50 4265 462

jessica@contentcorner.fi


Irene Naakka

Viestintäjohtaja

+358 50 411 9802

viestinta@contentcorner.fi


Content Corner Oy

Uudenmaankatu 27 C

00120 Helsinki









313 katselukertaa0 kommenttia

Päivitetty: 31. tammik.

TIEDOTE 31.3.2021: ”Todistamme, että kaupallinen sisältö voi olla sitä kaikkein kiinnostavinta”

Suomen vaikutusvaltaisin vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut luova toimisto - Content Corner Oy


Content Corner Oy on ensimmäinen vaikuttajien itsensä perustama täyden palvelun vaikuttajamarkkinointitoimisto. Osakkaat ovat pitkän linjan vaikuttajia ja sisällöntuottajia, jotka lupaavat nostaa vaikuttajamarkkinoinnin aivan uudelle tasolle.

Vaikuttajamarkkinoinnin kentällä puhaltavat uudet tuulet, kun Uudenmaankadulla muutaman vuoden yhteistä toimistotilaa pitäneet vaikuttajat perustivat Content Corner Oy -nimisen vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen luovan toimiston.

Jokaisella yrityksen osakkaalla on pitkä historia vaikuttajamarkkinoinnin parissa, ja he ovat itse olleet luomassa alaa Suomeen. Yrityksen osakkaina toimivat alan pioneerit Sara Vanninen, Mona Visuri, Petra Wettenranta, Julia Toivola, Linda Ekroth, Carita Von Rutenhjelm, Annika Ollila, Jasmin Muurinen, Roosa Rahkonen, Lilli Salminen, Kriselda Mustonen, Jessica Rantala ja Irene Naakka.

Yrityksen toimitusjohtajana aloittaa aiemmin yksityispankissa toiminut Jessica Rantala. Hän perusti oman bloginsa yli kymmenen vuotta sitten, joten vaikuttajamarkkinointi on hänelle tuttua ja sydäntä lähellä.

- Olemme suunnitelleet Content Cornerin mielettömän yhteishengen yhtiöittämistä jo pitkään, ja nyt kun hyppäsin itse pois finanssimaailmasta, oli täydellinen hetki tarttua tähän mahdollisuuteen ja perustaa Content Corner Oy, Rantala taustoittaa.

Yrityksen toimintamalli kehitettiin vastaamaan asiakkaiden tarpeeseen saada mediatoimistolta entistäkin kokonaisvaltaisempia markkinoinnin ratkaisuja. Tarkoitus on työskennellä pääosin suoraan vaikuttajalta asiakkaalle ilman välikäsiä.

- Meille on syntynyt vuosikymmenen aikana vahva ymmärrys alasta, mikä mahdollistaa tehokkaan ja sujuvan yhteistyön asiakkaidemme kanssa. Meiltä löytyy talon sisältä paitsi rautaista vaikuttajamarkkinointiosaamista myös kokemusta muista luovista kokonaisuuksista aina tapahtuma- ja kuvatuotannosta stailauksiin. Asiakas saa halutessaan kaikki digitaalisen markkinoinnin palvelut Content Cornerilta, Rantala kertoo.

- Meillä on kovat kasvutavoitteet, ja haluamme tuoda alalle jotakin aivan uutta.

Suomen parasta vaikuttajamarkkinointia

Tutkimusten mukaan naiset perustavat vähemmän startupeja, ja yhtiön tavoitteena onkin rohkaista, tukea ja työllistää erityisesti nuoria naisia, joita on palkattu hoitamaan myös yrityksen kirjanpitoa, tilintarkastusta ja lakiasioita.

- Koko porukka on täydellä sydämellä mukana ja valmiina ottamaan vastaan isojakin haasteita, Rantala lupaa.

Sara Vanninen, yksi Suomen seuratuimmista vaikuttajista, kokee ettei vaikuttajia oteta vieläkään tarpeeksi ajoissa mukaan kampanjasuunnitteluun, vaikka aiheesta on puhuttu jo pitkään.

- Me aiomme tehdä sen nyt. Tunnemme parhaiten alan trendit ja omat yleisömme, tiedämme mikä toimii ja mikä ei. Sen sijaan, että jokainen suunnittelee omaan kanavaansa tulevia kampanjoita yksin, lyömme luovat päämme yhteen ja suunnittelemme kiinnostavia ja monipuolisia kokonaisuuksia, joissa hyödynnetään sometrendejä ja ajankohtaisuutta.

Vanninen lupaa, että Content Corner Oy panostaa ideointiin ja pohtii erilaisia lähestymistapoja boksin ulkopuolelta.

- Todistamme, että kaupallinen sisältö voi olla sitä kaikkein kiinnostavinta. Content Corner Oy:n visiona onkin tuoda vaikuttajamarkkinointi uudelle tasolle. Osakkaat uskovat, että yritys voi tarjota asiakkailleen Suomen parasta vaikuttajamarkkinointia.

LISÄTIEDOT:

Toimitusjohtaja Jessica Rantala

+358 50 4265 462

jessica@contentcorner.fi

Viestintäjohtaja Irene Naakka

+358 50 411 9802

viestinta@contentcorner.fi

Content Corner Oy

Uudenmaankatu 27 C

00120 Helsinki

370 katselukertaa0 kommenttia
bottom of page